השוואת מחירים לברים ומתקני מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עם השנים, יותר ויותר ישראלים גילו את היתרונות הרבים הגלומים במתקני המים למיניהם. מתקנים אלה מספקים מים באיכות גבוהה, מונעים את הצורך להיסחב עם בקבוקים כבדים ואף עשויים להיות משתלמים ביותר, מבחינה כלכלית, בטווח הארוך.

אלא שיש מגוון עצום של מוצרים בתחום, כל אחד מהם כולל תג מחיר אחר. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לעשות את הבחירה המושכלת ביותר עבורכם.

השחקן הראשון: מתקני מים מינרליים

עד לפני מספר שנים, שוק מתקני וכדי המים בישראל היה מבוסס, בעיקרו של דבר, על מתקני מים מינרלים, המשווקים ללקוח ממעיינות שונים הפזורים במדינה. היו בו שתי שחקניות עיקריות, כל אחת מהן פועלת עשרות שנים: הראשונה היא נביעות, והשניה מי עדן. אז, מחירי מתקני השתיה היו גבוהים יחסית, ועמדו על אלפי שקלים. עם כניסת החברות המציעות מים מסוננים, אליהן נתייחס בהמשך, חלה ירידה משמעותית במוצרי החברות הללו.

העובדות מראות כי מאז שנת 2009, ירדו מחירי מתקני וכדי המים של נביעות ומי עדן בכ-20%. גם בתוך המוצרים של חברות אלה טווח המחירים רחב יחסית, אך לרוב המחיר עומד על כ-1,500 ש'ח עבור המתקנים הבסיסיים והקומפקטים.

הדגמים המתקדמים יותר, כולל אלה המיועדים לעסקים, יהיו יקרים במאות שקלים.

חשוב להדגיש, בהקשר הזה, כי המחיר כולל בתוכו לרוב את ההתקנה של המוצרים בבית הלקוח, כמו גם אספקה שוטפת של כדי מים עד לביתו (בהתאם למאפייני העסקה הספציפית).

מתקני מים מסוננים

עם הזמן, נכנסו, כאמור, חברות אחרות לתחום המים, ונגסו אט אט מנתח השוק של חברות המים המינרליים – זאת, בדמותו של פיתרון המאפשר טיהור וסינון המים העוברים בצנרת הביתית, והפיכתם לטעימים ולאיכותיים הרבה יותר.

החברות המרכזיות, בהקשר הזה, הן תמי 4 ואלקטרה בר, ובנוסף אליהן פועלות חברות קטנות יותר: אקווה בר, צלול, הדס פתרונות סינון, מי הטבע ועוד.

מטבע הדברים, גם כאן ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים, כל אחד יצריך הוצאות כספיות שונות. בר המים של אלקטרה בר מאפשר בחירה של מסלול לשנה או לשנתיים, כאשר המחירים נעים בין 2,200 ש'ח ל-2,500 ש'ח.

המתקנים של תמי 4, דוגמא נוספת, ינועו במחיר של בין 1,900 ל-2,500 ש'ח, וזאת בנוסף לעלויות שנתיות עבור החלפת סננים, אחריות וכן הלאה. כלומר: גם אם פיתרון זה נחשב לנוח יותר, אין זה הכרח כי הוא אכן המשתלם ביותר מבחינה כלכלית.

אז איך יודעים?

קשה למצוא תשובה חד משמעית כיום לשאלת מחיר מתקני המים. יש פרמטרים רבים שמשפיעים על המשוואה, וכפי שראינו – המחיר נוטה להשתנות אחת למספר חודשים.

בכל אופן, חשוב מאד לסקור את מגוון האפשרויות העומדות בפני משפחה, ולבחור רק בפתרון שיתאים במידה רבה ביותר לצרכים שלה.

עקב התחרות הרבה, מציעות החברות השונות מפעם לפעם מבצעים אטרקטיביים ביותר, אשר מומלץ מאד לחפש: הם עשויים לחסוך מאות שקלים בשנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו