Site icon

המוקד הטלפוני של תמי 4

דומה כי אין צורך להכיר את מותג המים תמי 4 לצרכן הישראלי הממוצע. מותג זה, המהווה כיום חלק מקבוצת שטראוס מים העולמית, נחשב לאחד המובילים בישראל, עם מגוון רחב של מוצרי מים מכל סוג.

אנחנו נתייחס כאן למאפיינים העיקריים של תמי 4, לשירותים המוצעים על ידה ולדרכי יצירת הקשר עימה.

על תמי 4

ההתמחות העיקרית של תמי 4 היא בייבוא, ייצור ושיווק מתקני מים מכל סוג, רובם ככולם מבוססים על סינון וטיהור מי הברז הנמצאים בצריכה הביתית או המוסדית.

זוהי חברה ותיקה ביותר, אשר ההיסטוריה שלה מתחילה עוד לפני למעלה מארבעים שנה. אחראית לה חברת "תנה תעשיות", שהתעסקה אז בתחומי הזיווד האלקטרוני ומוצרי הפח. היא שמה לה למטרה להתחיל ולפעול בתחום המים, שכמעט לא היה מפותח דאז. החברה הקימה מפעל לייצור מכשירי קירור, אשר שווקו עם  הזמן למגזר הפרטי והמוסדי בישראל.

בסוף שנות ה-80 חל שינוי מהותי בפעילותה של החברה. מכשיר התמי 4 הראשון פותח על ידה, ואיפשר אספקת מים מטוהרים או מסוננים. מכשיר זה הגיע, עם הזמן, למגזר הפרטי בישראל, והשם שעומד מאחורי הפך להיות מוכר יותר ויותר. הפריצה הגדולה באמת של החברה הגיעה בשנות ה-2000, עם מכשיר התמי 6, שנחשב לאחד המתקדמים ביותר מסוגו. המוצר זכה ללא מעט פרסים במהלך השנים, ומיקם את תמי 4 כאחת החברות החזקות בתחום זה.

בשנת 2009 נרכשה תמי 4 על ידי חברת שטראוס העולמית.

מוצרי החברה

מגוון המוצרים אשר מספקת תמי 4 רחב בכל קנה מידה. מוצרים אלה מפותחים במפעל החברה בעמק האלה, ומשם מיוצאים למדינות שונות ברחבי העולם.

ממש על קצה המזלג, המדובר הוא, בין השאר, ב:

מעבר לאספקת המוצרים ללקוחותיה הלכה למעשה, מספקת תמי 4 גם מגוון שירותים משלימים, ובכלל זה הובלת מתקני המים לבית הלקוח והתקנתם שם. החברה מציעה שירותי תיקונים ותחזוקה, הניתנים על ידי צוות טכנאים אשר פועל בפריסה ארצית.

פרטי יצירת קשר

כתובת משרדים ראשיים: רחוב יהונתן נתניהו 3 א', אור יהודה.

תמי 4 (שטראוס) – freeindex

כתובת מרכז שירות ומכירה: רחוב יהונתן נתניהו 1 ג', אור יהודה.

מוקד שירות לקוחות – 6944*.

שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה', 8:00-17:00.

ימי ו' וערבי חג, 8:00-12:00.

Exit mobile version