בעוד כי חלק מהאנשים בוחרים להתקין מסנן מים ביתי, חלק אחר מהאנשים מעדיפים בר מים. במה לבחור, ומדוע? ריכזנו עבורכם את מה שכדאי לדעת בנושא – קראו כאן כדי להחליט נכון.

קודם כל צריך לקחת בחשבון גורמים סביבתיים

אם אתם מתלבטים בין התקנת מסנן מים בברז לבין התקנת בר מים, הבחירה הזאת תלויה בכמה גורמים סביבתיים שונים. למשל, מהו גיל הבניין שלכם ומהו גיל התשתיות בבניין? האם אי פעם בוצעו שיפוצים בדירה או בבניין, אשר כללו גם החלפת תשתיות צנרת? כמו כן, חשוב לשאול באיזה אזור אתם גרים, ועד כמה המים נקיים באזורכם? כל אלו הן שאלות אשר משליכות על סוג סינון המים שמומלץ לכם להתקין בביתכם או במשרדכם. באופן כללי, למידע והזמנת מסנן מים ביתי ניתן למצוא המון מקורות שונים באינטרנט, ככה שמבחינת אנשי מקצוע זו לא בעיה להסתדר.

השוואה בין מסנן ביתי לבר מים

על מנת לסבר את האוזן ולעשות סדר בעניינים, בואו נערוך השוואה קלה בין התקנת בר מים לבין התקנת מסנן ברז ביתי:

לסיכום, אם אתם מחפשים פתרון זול וקל להתקנה, לסינון מים בסיסי, מסנן ברז יכול להיות מספיק. אבל, אם אתם גרים באזור עם מים בעייתיים, או לחילופין, רוצים מים מסוננים ברמה גבוהה יותר, בר מים עשוי להיות בחירה יותר מוצלחת. בתוך כך, כמובן שחשוב לשקול את התקציב והצרכים לפני קבלת החלטה. כמו כן, קחו בחשבון כי ברי מים צורכים חשמל, בניגוד למסנני ברז ביתיים.

מסנן מים