אם אתם מעוניינים להזמין התקנת בר מים, או שמא אתם רוצים לתקן את הנוכחי, לכל שירות בימינו יש מחיר מומלץ לצרכן, שניתן לבדוק בקלות ברשת. עם זאת, באתרים שונים מתפרסמים מחירים משתנים, לכן חשוב לבצע סקר שוק בצורה נכונה – המשיכו לקרוא לחיסכון כספי.

מה משליך על מחיר התקנת בר מים?

בין אם אתם מעוניינים להתקין בר מים מסוג כזה או אחר, סוג המתקן משליך ישירות על מחיר התקנתו. באופן כללי, המחירים יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים (בהמשך ננקוב במחירים ספציפיים), אם כי סוגי מתקנים שונים מצריכים כל מיני חיבורי צנרת. לכן, כאשר אתם מנסים לברר לגבי התקנה, ראו מחירי התקנת בר מים ותמי 4 בהתאם לסוג המתקן הספציפי שיש לכם. אם אינכם בטוחים איזה סוג מתקן רכשתם, תמיד אפשר לצלם תמונה שלו וכן תמונה של החיבורים של המתקן. לאחר צילום התמונה ניתן לשלוח אותה ישירות לאיש המקצוע דרך whatsapp.

כמה עולה התקנת בר מים? – בצעו השוואת מחירים

מעוניינים להזמין בר מים, אבל לא בטוחים במה כרוכה ההוצאה הכספית על ההתקנה שלו? ובכן, כדי להקל עליכם את סקר השוק אשר נדרש לפני התקנת בר-מים, ריכזנו עבורכם מחירים מומלצים לצרכן ע"פ מחירון (תיקונים והתקנות):

מי מטפל במתקני ברי מים?

בין אם אתם צריכים תיקון מסוג כזה או אחר, או שמא התקנת בר מים, ישנם כמה אנשי מקצוע שיכולים לסייע לכם. יש לכם את האופציה להסתייע בטכנאי מוסמך, שבדרך כלל יהיה יקר יותר מאשר שירות הנדימן, שהוא מהווה את האופציה השנייה. כמו כן, ישנם גם אינסטלטורים אשר מספקים שירותי התקנת ותיקון ברי מים מסוגים שונים. כאשר אתם עושים סקר שוק למציאת איש מקצוע, שימו לב שכל אחד מהנ"ל מטפלים בסוגיות שונות. למשל, אם התקלה היא במערכות האלקטרוניקה ו\או החשמל של המתקן, בדרך כלל איש המקצוע הרלוונטי יהיה טכנאי בר מים. מאידך, תיקוני חיבורים עשויים ליפול תחת האחריות של הנדימן או שרברב.

מתקני ברי מים